tisdag 23 april 2013

Trave


Ena dottern har städat i sin garderob och återlämnar en trave kläder - alster från den tid då jag inte hade börjat blogga. Allt är kört på en Brother 830 eller möjligtvis 860 och det klipptes hålkort från rulle till mönster, trevligt och tryggt. Överst ligger "Ingenting är vad det synes vara" När jag ser den får jag lust att sticka text igen. Minns hur svårt det vara att trycka in den ramsan på 24-maskors rapporten.  Nu med det elektroniska vidundret kan det bli hela noveller nästan. Men vad ska jag skriva?

4 kommentarer:

  1. Du kan skrive fine dikt eller ordtak! ;-)

    SvaraRadera
  2. Varför inte skriva en novell då? Jag tänker i alla fall läsa den.

    SvaraRadera
  3. Tack för inspirationen mina damer!

    SvaraRadera
  4. VERY NICE, I COULD HAVE punchcard? THANK YOU

    SvaraRadera